onsdag 30 juli 2008

ett bekant ansikte

ok, dagen börjar med att jag ska avsluta vad jag påbörjade igår... jag måste ta mig till imigation office för att fixa mitt student visum, så att jag kan åka in och ut ur landet hur jag vill... efter tre timmars väntan igår, och kanske 10000 nummer som inte va mitt nummer, och en och en halv timme idag så är det äntligen gjort. finito.


på eftermiddan tänkte jag att jag ska fixa en uppsättning lakan till och lite handdukar.. insåg ganska fort att lakana kommer bli nersvettade ganska fort. typ i princip första natten.


så jag begav mig ut på äventyr igen... och gissa vem jag stätte på?


jajjemen, gamla Ingvar har varit här och härjat också.. som en skänk från ovan... så nu är det mesta praktiska med mitt liv härnere uppstyrt. det enda lakan-settet de hade i min storlek var dock med hjärtan och ett rosa underlakan. får väl fortsätta mitt tema med tjejjiga lakan... nu är det bara skolgrejjerna som måste fixas. men det får bli en annnan dag. nu är det ferre på gång. utbytesstudents fest på andra sidan stan. ska bli kul. åker dit med Daniel och Dakota två amerikanare som jag träffade på ett tåg igår.
bye bye for now

2 kommentarer:

E sa...

ojojoj, har du redan tagit dig dit, nu är vi fan inte långt ifrån varandra Martin, vi borde styra upp något :)

http://erikingman.tumblr.com/

Martin Gidlund sa...

absolut erik. men du skulle tillbaks till sverige en sväng va? jag ska ta en långtur i asien när terminen tar slut här i slutet av november. inte omöjligt att jag kommer och hänger med dig då. vi hörs