söndag 27 juli 2008

Martin bloggar från: ett hotellrum i Singapore

ja, då var man äntligen framme. Singapore, möjligheternas land... eller nått.

resan gick iallafall gallant, inga konstigheter, dock lit4e segt att sitta på en mitten plats. helt instängd. men jag är glad för att jag kom med. nått som inte kom med planet därimot är mitt bagage. det är kvar i vackra tyskland. det var tydligen inte fint nog för att få följa med på flight LH778.

men jag lyckades ta mig förbi tullen och en pratsam japansk poet. jag lyckades tillochmed plocka upp en flarra rom. så ivärsta fall får jag väl slänga i mig den för att bekämpa jet-lagen.

nu ligger jag i en säng på ett hotell som jag har checkat in på för natten. imorrn far jag till skolan och fixar mit rum där.

nej, nu är det nog dags för mig att hoppa in i duschen och sen bege mig ut på stam och äta något.




2 kommentarer:

Mr. Borg sa...

Hej gubben! Skönt att du kom dit utan problem, tyvärr missade du en riktigt trevlig tillställning här hemma. Hej svejs

Louise sa...

Hey gullet!
Jag hoppas du har det bra där borta på andra sidan, mitt i natten e det väl oxå gissar jag. Själv håller jag på å kyla ner min vackra lysröda bränna som jag åstadkommit idag :)
Puss puss