måndag 21 juli 2008

Fyra dagar kvar...

Ja, då var det bara några dagar kvar tills mitt äventyr börjar. närmare bestämt fyra. En termins studerande vid NTU i Singapore.
För tillfället sitter jag och försöker komma på grejjer som måste fixas innan jag åker... det måste ju finnas tusentals. men jag kan inte komma på en endaste. antingen är det bra eller så är det fantastiskt illa.

hur som helst så har jag inga flygbiljetter, ingen försäkring, ingenting packat o.s.v. men jag har skaffat mig två reseadapptrar... förhoppniongsvis så kommer de andra sakerna att dyka upp de kommande dagarna.. jag har ju hela fyra dagar kvar att fördriva.

det är många tankar som flyger runt i mitt huvud just nu. de flesta är flygrelaterade. kommer jag hinna med planet? finns det några platser kvar? vilka är mina resplaner? har jag några alternativ? hur ska jag ta mig till fllygplatsen? jaja, jag har ju fyra dagar på mig. det löser sig.

Inga kommentarer: